افزایش دو برابری پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک توسعه تعاون
در چهارماهه ابتدایی سال جاری به همت دولت سیزدهم رقم خورد؛

افزایش دو برابری پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک توسعه تعاون

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر خبر داد؛

پرداخت  ۷۸۶  میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر از پرداخت  ۷۸۶  میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج  توسط شعب این بانک در دولت سیزدهم خبر داد
کد خبر: ۱۴۲۱۵۲۱

به گزارش جام جم/ مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان در گفت‌وگو با رسانه ها با اشاره به فرایند ثبت نام و اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در این بانک گفت: فرآیند ثبت نام و تعیین شعبه در بانک توسعه تعاون  برای اعطای این تسهیلات به زوجین در حال انجام است و متقاضیان می‌توانند  برای دریافت این تسهیلات پس از انجام فرآیند ثبت نام در  سامانه مربوطه  و تعیین شعبه توسط این مدیریت شعب به ۱۲  شعبه بانک توسعه تعاون در  استان بوشهر مراجعه نمایند .
سیدعلمدار شایان اضافه کرد ؛ ازابتدای فعالیت  دولت سیزدهم  تاکنون ،   ۵۷۱ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۷۸۶  میلیارد ریال توسط این بانک به متقاضیان پرداخت گردیده است.
وی اظهار کرد ؛ انجام  فرآیند اعطای این تسهیلات در بانک توسعه تعاون  با فوریت و براساس بخشنامه های اخیر بانک مرکزی  در حال انجام است و تلاش داریم در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت محترم  و همچنین کمک به امر مقدس  ازدواج جوانان عزیز  در سال جاری ، ضمن تسریع در کار آنها  زوجین بیشتری نیز  تحت پوشش این تسهیلات قرار گیرند.
شایان  با اشاره به شرایط اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین گفت: درسال ۱۴۰۱ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۱۳۹۸/۱/۱ بوده است، مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است. 
مدیر شعب بوشهر یاد آور شد : تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳سال مبلغ دو  میلیارد و دویست میلیون ریال و همچنین برای ایثارگران  سه میلیارد و ششصد میلیون ریال می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها